Rolety żaluzje roletki

Regulamin sklepu

I. WARUNKI OGÓLNE

 

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego Przesłony Okienne jest:

"Combo Service" Anna Borto

ul. Kielecka 32

26-001 Wola Kopcowa

NIP 657-102-96-26

 

    tel. (+48) 601 164 200 

     

  1. Użytkownik, rejestrując się w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl, wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od firmy "Combo Service" Anna Borto.
  2.  

    II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

     

  3. Zamówienia na produkty firmy Combo Service można składać za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem http://www.przeslonyokienne.pl/.
  4. Zamówienia są przyjmowane każdego dnia.
  5. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  6. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie sklepu internetowego PrzesłonyOkienne.pl. Podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  7. Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
  8. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości, będą weryfikowane przez obsługę sklepu. Zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
  9. Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską.
  10. Koszty dostarczenia: 24,60 zł (brutto).
  11. Ceny w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
    W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  12. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
    Zamówienie jest zlecane do realizacji w momencie otrzymania zapłaty na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
  13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl jest prawnie wiążącą umową sprzedaży.
    Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
  14. Dane dotyczące przelewu bankowego na konto:

     

  15. Nazwa banku: mBank.
    Numer konta: 49 1140 2017 0000 4802 0364 5025
    Tytuł przelewu: Zamówienie nr … z dnia …


    III. ZWROTY I REKLAMACJE

     

  16. Wszelkie zwroty wysyłane na koszt firmy Combo Service nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia z obsługą sklepu.
  17. Zwrot należy wysłać bez kwoty pobraniowej. W innym przypadku firma Combo Service nie odbierze przesyłki.
  18. Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
  19. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny lub faktura VAT).
  20. Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12-miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
  21. Szczegółowe warunki gwarancji należy pobrać tutaj (pdf).
  22. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
  23. Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór należy pobrać tutaj (pdf).
  24. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 7 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: Combo Service, ul. Kielecka 32, 26-001 Wola Kopcowa.
  25. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  26. Sklep może bezpłatnie wysłać po uprzednim skonsultowaniu do 3 próbek materiału lub taśmy żaluzyjnej.
  27. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  28. Reklamacji nie podlegają źle zamówione produkty (złe wymiary lub kolor).
  29. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać:
  30. – w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy;
    – jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy lub nastąpi zwrot pieniędzy.

  31. Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba że klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.

 

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.